עיריית בית שמש - מנהל/ת המחלקה לעבודה קהילתית

פרטים

תיאור התפקיד: מנהל/ת המחלקה לעבודה קהילתית במנהל הרווחה והשירותים החברתיים.

עיקרי התפקיד:

  • העבודה הקהילתית כוללת אחריות על התחומים הבאים: עבודה קהילתית, התנדבות, תעסוקה, מיצוי זכויות, שעת חירום, וכל תחום אחר בהתאם להחלטת ראש המנהל.
  • העבודה כוללת אחריות להשגת יעדי העבודה הקהילתית ברשות המקומית כולה, לרבות אחריות לאיסוף נתונים בתחום החברתי, איתור בעיות, מיפוי צרכים לטובת פיתוח מענים ותוכניות בקהילה.
  • בניית צוות עובדים - פיתוח מקצועי, ליווי והדרכה, הטמעת שגרות עבודה, בניהן ישיבות צוות, פגישות אישיות עם העובדים, נהלי עבודה ותוכנית עבודה שנתית.
  • פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת בהתאם לתוכנית עבודה שנתית והגדרת מדדי הערכה ותוצאה.
  • אחראיות על ניהול הידע בתחומים השונים וגיבוש תמונת מצב עירונית.
  • השתתפות בעיצוב ויישום מדיניות מנהל הרווחה בתחומים השונים.
  • ניהול תקציבים - איגום משאבים, ניצול תקציבי בפרקי הזמן שהוגדרו, מעקב אחר ביצוע ודיווח כנדרש.
  • מיצוי משאבים של משרדי הממשלה, קרנות ופילנתרופיה לטובת פיתוח מענים בקהילה.
  • ביצוע מיפוי צרכים בקרב האוכלוסיות השונות בעיר ופיתוח מענים קהילתיים מותאמים.
  • ניהול וליווי של תוכניות בנושאי תעסוקה, התנדבות ועבודה קהילתיות - כתיבת התוכנית, פרסום למכרז, קליטה של גוף מפעיל / הפעלה ישירה, גיוס משתתפים, הגשה לרכש, פרסום הפעילות ועוד.
  • ניהול מעקב שוטף של ההתקשרויות בין העירייה לעמותות המפעילות תוכניות וחידוש ההתקשרות או יציאה למכרז בתום החוזה.
  • ייצוג מנהל הרווחה במסגרת תכנית שיקום שכונות ובפרוייקטים קהילתיים עירוניים כפי שיקבע ע"י ראש מנהל הרווחה והשירותים החברתיים.
  • חיזוק ממשקי עבודה עם כלל הגורמים שעוסקים בתחום העבודה הקהילתית בעירייה ובקהילה, לצד עבודה מול תושבים ושילובם בפרויקטים השונים שמתקיימים בעיר.
  • ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרשו על ידי ראש מנהל הרווחה והשירותים החברתיים.

דרישות התפקיד:

השכלה

  • בוגר תואר ראשון בעבודה סוציאלית (עדיפות לעוס"ק) שנרכש במוסד מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תאריך מחוץ לארץ.
  • יתרון לבעלי תואר שני

ניסיון מקצועי

  • ניסיון של שלוש שנים לפחות בעבודה בתכניות בקהילה.
  • ניסיון ניהולי של שנתיים בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
  • ניסיון בעבודה ישירה ובהדרכת עובדים.
  • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.

דרישות נוספות

  • ניסיון בפיתוח תוכניות ומסגרות בקהילה.
  • ניסיון ובליווי והדרכה של צוותים רב מקצועיים.
  • כושר הבעה בכתב ובע"פ.
  • בעל/ת יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ויכולת הובלה.
  • מסירות ואמינות, מוטיבציה והשקעה.
  • יכולות סדר, ארגון, פיקוח ובקרה.
  • עצמאות ואחריות בביצוע משימות ועבודה בשעות לא שגרתיות.
  • ייצוגיות ושירותיות.

אחוז משרה: 100% משרה.

כפיפות: לראש מנהל הרווחה והשירותים החברתיים בית שמש.

מתח דרגות: דירוג עו"ס ה'-ג' (רמה ניהולית 4)

יצירת קשר

ניתן להגיש מועמדות בקישור המופיע באתר העיריה: https://www.betshemesh.muni.il/bids/?id=1709

לבירורים נוספים ניתן לפנות למייל: michrazim@bshemesh.co.il או בטלפון 02-990772 שבי.

מועד להגשה: החל מיום 18/12/2022 ולא יאוחר מיום 04/01/2023 עד השעה 12 בצהריים.

הערות:
- הודעה בדבר זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי קבלה לעבודה
- בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) התשפ"א-2021 תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם (חרדים, עולים חדשים, בעלי מוגבלויות, עולים מאתיופיה) אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- בכל מקום בו מפורט תיאור תפקידים בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה. הזדמנות שווה ניתנת לאישה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודדות על אותה משרה.
- כל מועמד/ת העומד/ת בתנאי הסף של המשרה המוכרזת, יידרש/תידרש לעבור מבחן בהתאם לתקנות העיריות מכרזים לקבלת עובדים (תש"ם-1979) העירייה תקבע------בטרם עריכת המבחנים את רף הדרישות המתאימות הנדרשמהמועמד לצורך מעבר לשלב וועדת הבחינה. רק המועמדים שעברו את רף הדרישה האמור יזומנו לועדת הבחינה.
- מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד לבין ענייניו/ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה; בהתאם להוראות הדין, הנחיות וחוזרי מנכ"ל של משרד הפנים.

תאריך עדכון אחרון : 25/12/2022