מועצה אזורית חוף השרון - מכרז חיצוני 43.20 - לגיוס עו"ס רכז תחום אזרחים ותיקים, טיפול ומניעת התעללות וחוק החוסים ועובד/ת סוציאלי/ת מרחבי
מחלקה: רווחה
כפיפות ארגונית: ראש צוות במחלקה לשירותים חברתיים
דרוג: עו"ס, דרגה: בהתאם לתע"ס
היקף משרה: 100%
תיאור התפקיד:
א. נותן מענה לאזרחים ותיקים במטרה לשפר תפקודם האישי המשפחתי והחברתי, ע"י טיפול ישיר ועקיף (בני משפחה מטפלים ונותני שירותים), סיוע במיצוי זכויות, הפניה למוסדות ושירותים רלוונטיים.
ב. מיפוי צרכים ויזום מענים ותכניות לשיפור איכות החיים של כלל האוכלוסייה הוותיקה במועצה.
ג. מפתח ומקיים קשרים ושתופי פעולה עם אנשים ומוסדות בקהילה למען קידום הטיפול בזקן ומשפחתו.
ד. מדריך ומנחה עובדי סמך – מקצועיים ומתנדבים המטפלים בזקן בצוותים היישוביים.
ה. אחראי ומפקח על צוות קהילה תומכת. מקיים ועדות היגוי והפעלה.
ו. אחראי על הקשר עם מרכז היום כולל שותפות בשיווק וגיוס מועמדים וסיוע בקשר עם הקשישים ומשפחותיהם.
ז. מרכז את היחידה למניעת הזנחה והתעללות בקשישים.
ח. הגשת תסקירים לערכאות משפטיות, עבודה עם בתי משפט ובית הדין הרבני, חוו"ד דעת לבתי משפט בעניין מינוי אפוטרופסות בתחום זקנה וחוסים.
ט. עו"ס ישובי ב- 3 ישובים בדגש על קשר עם מנהיגות הישוב ובעלי התפקידים, בעת שגרה ובעת חירום.
י. פועל בהתאם למדיניות משרד הרווחה והשירותים החברתיים.
יא. ביצוע כל משימה אחרת שתוטל ע"י הממונה הישיר ו/או הממונים ברשות.
דרישות התפקיד:
תנאי סף:
א. השכלה B.A. : בעבודה סוציאלית.
ב. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
דרישות נוספות:
א. ניסיון מקצועי של למעלה משנתיים בעבודה סוציאלית במחלקת רווחה - יתרון.
ב. ניסיון מקצועי של למעלה משנתיים כעו"ס בתחום זקנה ומשפחות - יתרון.
ג. עדיפות תינתן לבעל/ת מינוי עו"ס לסדרי דין ואפוטרופסות וחוקי הגנה על חוסים וחסרי ישע בתוקף .
ד. ניסיון כעו"ס לסדרי דין ואפוטרופסות– יתרון.
ה. נכונות ליציאה לקורס לחוקי הגנה על חוסים וסדרי דין.
ו. יכולת עבודה מערכתית ועם צוות רב מקצועי.
ז. יכולת עבודה עם גורמים בקהילה ומחוצה לה.
ח. יכולת להתמודדות עם משפחות בקונפליקט גבוה.
ט. כישורים אישיים: יכולת יצירת קשר עם אוכלוסיות מגוונות, גם במצבים של התנגדות, קבלת והפעלת סמכויות מקצועיות, אמינות ומהימנות אישית, יכולת תכנון וארגון, כושר ביטוי וניסוח, כושר למידה גבוה ויחסי אנוש טובים.
לצורך הגשת מועמדות חובה להגיש (להלן: "המסמכים הנדרשים"):
1 . שאלון אישי (יש להוריד מאתר המועצה)
2 . קורות חיים.
3 . תעודות השכלה בהתאם לדרישות המשרה.
4 . המלצות (במידה וקיים).
על המעוניינים/ות העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום 8/3/2020 בשעה 15:00 , באמצעות הגשה למייל hasharon.co.il-michall@hof או לפקס 09-9583791 או לידי מיכל ליבוביץ, אחראית משאבי אנוש, במסירה ידנית במשרדי המועצה, בשעות הפעילות .
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן
לא תיבדק והיא תפסל על הסף. רק פניות של מועמדים העומדים בתנאי הסף יענו.
אשת הקשר לעניין מכרז זה: מיכל ליבוביץ פרץ, אחראית משאבי אנוש 09-9596546
המודעה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
תאריך עדכון אחרון : 25/02/2020